Get your own Digital Clock

Wednesday, February 2, 2011

JUNIOR 1994


JUNIOR (1994)






Junior is a 1994 American comedy film written by Kevin Wade and Chris Conrad and directed by Ivan Reitman. It stars Arnold Schwarzenegger as a scientist who undergoes a male pregnancy as part of a scientific experiment.

ni la cerita yang dah lama sangat aku cari..serius!! aku ni seorang yg sangat gemar download2 citer... tp, selama ni, citer ni la yang aku nak sangat cari..lama jugak aku try cari citer ni..dekat setahun jugak...AKHIRNYA!!! semalam aku dpt jugak download n dah tgok balik..hiii~

citer junior ni lakonan Arnold Schwarzenegger... time ni Arnold x hensem pon..muka pon skema je..*hihihihiihi*

kalau ikutkan, citer ni release time tu umur aku 5 thun..tp, aku lupa tahun bila aku tgok..rasa mcm time tu tgh sekolah rendah..citer ni di tayangkan kat tv3..lepas slot cerekarama kalau x silap..mmg gila aku percaya ape yang aku tgok...


hahahhaha..time tgok cter ni, memang sangat percaya n amazing la katakan..LELAKI boleh mengandung... aku tertipu tgok cter ni, time part Arnold tunjuk perut dia time preggy..huuu~ siyes.. time tu fikiran pon cetek sgt..percaya la sgt..bila sekarang tgok balik, aku still amazing..keh3...

korang pernah tgok x citer ni? kalau x pernah, try la tgok..hihihi..seronok la bagi aku cter ni... dan aku sangat seronok, sebab berjaya mencari dan download cerita ni yang aku cari sangat2 selama ni..*YIPPI*

*bling-bling* : x dpt balik semenanjung sempena cuti raya ni..tiket terlalu mahal
*bling-bling* : akan balik rumah family angkat kat sini..at least, aku x dok terperok kat rumah ni sorang2..hilangkan sikit homesick =)


MyEm0.Com

0 pengunjung istana:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...