Get your own Digital Clock

Saturday, February 12, 2011

Jangan Hantar Aku Ke Neraka

salam... kali ni aku nak cerita pasal cerita yang satu ni.. cerita ni dengar kata lakonan terakhir Allahyarham FAIZAL YUSOFF..




cerita ni di tayangkan di tv9..tapi, aku tak da tv kat hostel..so, aku berjaya download cerita ini..

untuk hari ini, dah 2 kali aku ulang tgok cerita ni.. memang best!! sedih plak tu.. byk pengajaran yang dapat kita ambil dari cerita ni..memang mengalir air mata la..syahdu...

kalau korang nak tengok dan betul-betul hayati cerita ni, tgok la bersendirian.. pastu, boleh la menangis puas2... sesiapa yang nak download cerita ni, boleh pergi sini.. JANGAN HANTAR AKU KE NERAKA




p/s: krisis mesir berakhir dah.. presiden Hosni Mubarak dah lepaskan jawatannye..Alhamdulillah..semoga ni jadi titik permulaan kebangkitan Islam.. kalau nak tgok perkembangan terkini, leh tgok live streaming di sini



PEACE =)

MyEm0.Com

0 pengunjung istana:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...