Get your own Digital Clock

Saturday, January 29, 2011

IZINKAN AKU


YA ALLAH..

izinkan aku balik...

izinkan aku...
untuk...
peluk erat mama aku...
cium kasih mama aku....

YA ALLAH...

izinkan aku...
untuk...
dakap erat ayah aku...
cium sayang ayah aku....

YA ALLAH...

izinkan aku...
untuk...
tatap wajah adik-adikku...
peluk erat, ramah mesra dengan mereka...


YA ALLAH...

izinkan aku lepas rinduku...
pada wajah-wajah kesayanganku...
pada cinta hati matiku...


YA ALLAH..AKU TERLALU RINDUKAN MEREKA...





*mood sangat x stabil..seriusly..sangat2 homesick... tiket air asia jahat..kejap murah..kejap mahal... sangat nak balikkkkkkkkkkkk... semangat dah xde..TIADA!!!*



MyEm0.Com

1 pengunjung istana:

sekamar rindu said...

salam..


tersentuh membacanya....

**follo ur blog....***46

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...