Get your own Digital Clock

Tuesday, October 20, 2009

WujudKAH keBahagiAAN unTuk ku??



sejak 2 menjak nie, byk entry2 yang sedih2...
terpulang la korg nak ckp per pown...

cuma sekarang nie....
memang rase macam nie....
sedih jer.....
kalo senyum pown sekejap sangat....
sekarang selalu rase sunyi....

fell pain.....
sangat sakit....
hmmm...
tolong......
sakit......
sakit sangat.....

aku x suke rase sunyi.....
aku x suka rase kecewa....
aku x suke rase sedih....

aku mahu bahagia...
aku mahu tertawa...
aku mahu ceria.......

3 pengunjung istana:

Lynna said...

ape yang di tunggu lagi??
cari la kebahagiaan tuh my dear..

Noor Fatin said...

kebahagiaan akan dtg tnpa dicari..
pcyalah
aku sudah temui kebahagiaan itu
harap ko jugak =)

biELa said...

bahagia itu tidak terbit dengan mendapatkan apa yang kita hendak
tapi dengan menghendakkan apa yang kita ada
itu bahagia
-petikan tulisan dari waniardy-

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...