Get your own Digital Clock

Wednesday, March 23, 2011

TERTONGGEK-TONGGEK...TERTONGGENG-TONGGENG....TANPA HENTI...

SALAM semua... rindu la kat semua..hihihii.. semenjak dua menjak ni, tersangat la sibuk.. kdg2, pukul 1 pagi masih di lab lagi..hidup semakin sibuk... hurmm..perlukan ketabahan dan kesabaran yg sangat2...

oh.. bdw, tajuk kat atas tu mcm comel kan??

nak tengok manusia tertonggeng-tonggeng tanpa henti?? nak....?? usha sini...

I
I
I
I
I
I
I
I
I
IIIIIIIIIIIIIIIIIHAT KANAN SIDEBAR....


Tengok jam manusia tu..comel kan?? tertonggeng-tonggeng, tertonggek-tonggek tanpa henti.....comel kan?? kui3...


"MASA TIDAK AKAN PERNAH BERHENTI DAN MENUNGGU KITA"


MASA ITU EMAS.. SANGAT BERHARGA...


ye... semenjak dua tiga menjak ni, aku terlalu menghargai masa.. dan kadang-kadang, terlintas juga di benak fikiran ni, alangkah bagusnya andai ada 34 jam sehari atau lebih...24 hours per day is not enough!!! huuuu~

doakan segalanya berjalan lancar..
doakan aku dpt harungi saat-saat kritikal mcm ni..

DOAKAN..AKU TERLALU BERHARAP.....






MyEm0.Com

1 pengunjung istana:

NOOR FATIN said...

tu diaaaa.. kucing bleh berdiri! haha..

aku pun, nak lebih 24jam. bagi aku 24 jam xckup. tido je dah 12 jam :P :P

takecare syg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...