Get your own Digital Clock

Wednesday, March 9, 2011

DOWNLOAD ASMARA 2-SLOT LESTARY TV3


Asmara 2 KEMBALI!!! *HORAYY* memang di nanti-nanti la cerita ni sebab Asmara 1 aku follow jugak sampai abis..so, SLOT LESTARY TV3 ni sudah bermula..setiap selasa jam 9 malam..

Anda boleh menonton di tv di mana sahaja anda berada dan bagi yang tidak mempunyai tv di hostel seperti aku, boleh lah menonton di tonton.

Bagi aku, aku akan download cerita ini dari tonton. Ada masa baru tengok. Atau pun download la kat site2 yg pernah aku share dulu.. hahahha.. site2 tu bakal upload cerita ini sampai abis..weeeee~

ASMARA 2 ini ada 13 episod dan sudah memulakan tayangannya pada 8 Mac 2011..



Asmara (Shahz Jazlie) sukar untuk menerima kenyataan yang isterinya Zaliya (Faezah Elai) telah meninggalkan dirinya buat selama-lama, Zaliya yang masih koma dikatakan sudah meninggal dunia oleh Sahlan. Hanya Sahlan, Rohayu, Tria dan Orang Gaji Sahlan sahaja yang mengetahui perkara sebenar mengenai Zaliya.

Penampilan Asmara mula berserabut dan tidak terurus kerana tidak menjaga diri selepas kematian Zaliya, walaubagaimanapun Asmara masih tetap dan bertegas dengan pendiriannya. Dalam masa yang sama, Asmara akan terus berdendam pada Sahlan yang menjadi punca perpisahannya dengan Zaliya.

Walaubagaimanapun Asmara tetap menjaga batasan tingkah lakunya dengan Sahlan, kerana Sahlan merupakan bapa mertuanya. Asmara tekad untuk menerima kenyataan dan berubah demi Adam dan watak Osman yang menjadi perbualan dalam musim lepas akan di zahirkan dalam musim ini untuk tontonan bagi menambah kehangatan drama Asmara musim ke 2.



JADI, mari lah kita nantikan kehebatan ASMARA 2.. =) dan proses MENDOWNLOAD BAKAL BERMULA!!! *evil laugh*



MyEm0.Com

0 pengunjung istana:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...