Get your own Digital Clock

Thursday, July 29, 2010

aku biarkan hati mati...

sampai bila...
aku harus rasa semua ini...

tolong sampahkan aku...
ronyokkan hati aku...
lempar-lemparkan perasaan aku...
sebab itu perlu..
untuk kamu...
kamu.....
dan kamu....

bahagialah dengan kesakitan aku....
ketawalah dengan tangisan aku...
asal kamu bahagia kerana aku...
biar aku derita kerana kamu...

aku mahu hati ini mati...
mati lah hati...
sebab kerana bila hati mati..
aku tak kan bisa rasai lagi...

rasa itu...
rasa ini...
rasa yang bisa buat aku menangis...
bisa melemahkan aku...
rasa yang membodohkan aku...


aku bukan lagi aku...
aku akan mula membodohkan rasa itu..
rasa ini...
persetankan semua tentang aku...
hanya untuk kamu..kamu..kamu...

hati ini utk kamu ranapkan...
utk kamu lukakan...
utk kamu torehkan...


tolong biarkan hati aku mati...
aku x sanggup lagi...
tolong biar aku sakiti aku..
kerana aku rela begini...
rela sakit yang aku sendiri rasa perlu..
dari..
rasa hati yang menyeksa diri...


sayang itu...
aku x tahu...
apa yang pasti...
aku akan menyakiti hati aku...
biarkan hati di sakiti...
biarkan hati mati...



p/s : sendiri xtahu hala tuju... rasa perjalanan utk hati ini akan berhenti di sini...
: aku suka dia.. sangat suka dia..syg dia.. tp..aku akan biarkan rasa ini diam2..sebab biar aku di sakiti oleh org lain..tp, bukan dia...


MyEm0.Com

0 pengunjung istana:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...