Get your own Digital Clock

Monday, July 6, 2009

perJAlanaN~~~

cuti da nak berakhir bagi ku... huhuhu... emmmm.... malas sangat... kenapew la dapat belajar jauh2 sangat... xnak tinggalkan rumah... wuuu~~

actually aku malas giler sesangat...kemalasan aku telah di buktikan pabila aku balek UNIMAS lewat.. student len 4hb da start balik... aku??? hahahaha... guess what....

aku balek 8hb.. hahahha.... haish~~ kemalasan mu terserlah wahai cik abil!!!! hahahahaha...
n mama aku plak risaw jer... aku xde berkemas aper2 pown... adoi~~ serius!!!! xmo balek!!!

td siang keluar ngan kawan sekolah n sekelas dulu.. syikin... lalalalala~~ lepas rindu... ari tu dia praktikal.. sepatutnyer da abes... tp, bos tu minx dia sambung lg sementara tunggu dak2 poly naik cuti.. sebaik dapat elaun banyak dia ckp... kalo x, dia xmo da sambung...

kin, syok la kuar ngan ko td.. thanks sbb belanjer aku makan.. hehehehe.. best naik kereta baru ko... hahahahha....

banyak plak kenangan2 yang tetiber singgah balek kat minda nie... rindu betol...
bdw, ko kan ade tanyer aku pasal cikgu sarimah...hahahahha.. mcm taw2 jer... td lpas ko anta aku balik, aku nampak dia kat camping dak pengakap sekolah kiter tu depan umah aku...


aku tanyer mama aku.. cikgu sarimah da ade anak satu.. badan dia bulat wei.....hehehe....
bile cakap pasal cikgu, teringat plak time aku chat ngan izzul 2,3 mlm lepas.. hahahaha..
beb, sabar yew.. hahahaha... izzul kata dia sangat xleh lupakan ustzah zubaidah ngan cikgu norhayati... hahahahha..izzul..izzul...~~

bile kita semua nak jumper lg yer?? sepanjang aku cuti 2 bulan, aku cume jumper ngan ikin n fitri jer... fitri baru jer balek dari bandung... dia dtg singgah umah aku jap.. fit da kurus la... jeles betol.. pastu td tanyer r kin.. kin, ble kiter nak kurus gak?? huhuhu..

paten, aku cter r kat member aku tu. ikin... pasal rancangan kiter tu..ala,,,LM.. hahahaha.. taw kan??? hehehehe... member aku ckp dia pown nak join sekali.. wakakakkaka... nanti kiter g bertiga la yew... hahahaha...

pastu lepas balek jer dari jusco salak selatan, aku pown teros lepak ngan mama aku.. tgok tv.. cter kiong mas.. hahaha..

then, dalam kul 5 mcm tu, wah!!! buah durian,rambutan,duku,manggis, pulasan berlambak2 org bg kat umah aku... ye r.. budak2 ostel datang balek cuti ujung minggu.. sumenyer fresh!!! baru kutip dr dusun.. wawawawa!!! sangat sedap!!!

then, mlm td paten msj.. ckp umah dia xde letrik..hahhaha... xdpt tgok mentor...sebaik sekejap jer.. dia pown dpt la tgok mentor tu... sengal la keputusan mlm nie.. huhuhu...
yg penting, paten, aku pown same ngan ko la... xdpt tgok konsert final nyer.. aku da kat ostel gak...

pastu td, bru jer nak ym.. mama Pown dtg bilik... nak guna pc.. nak on9.. ade nak anta borang on9... aku pown tolong mama isi data2 tu.. sampai la kul 11 lebey... then, bru la aku leh gune pc..

malam nie bosan lak... group xleh masuk..so, aku mengarut2 ngan paten n syaira je r..
sangat bosan..huhuhu.. tp, enjoy gak r.. men lukis2 nagn diorang.. sume nak tunjuk bakat terendam dan di pendam..hahahahha

pastu, tgah bosan2, aku jd terpikir plak... waaa~~ takut r.. sem depan.. aku da start belaja subjek major animal.. nie la list subjek animal yg bakal aku belajar sem baru nie...

STH2023- ANIMAL SYSTEMATIC - 3 CREDIT HOURS
STH2203- ANIMAL PHYSIOLOGY - 3 CREDIT HOURS
STH2033- ANIMAL POPULATION ECOLOGY - 3 CREDIT HOURS
STA2054- MARINE AND FRESHWATER INVERTEBRATES - 4 CREDIT HOURS
STH2113- FIELD ECOLOGY - 3 CREDIT HOURS
STH2153- ANIMAL NUTRITION - 3 CREDIT HOURS

one more subjek generic...xtaw la nak pilih aper.. maybe nak amek english for real world kot...2 credit hours... so, totalnyer sem nie aku amek 21 credit hours...

harap2 sem nie pown dapat kekalkan pointer 3 dan ke atas mcm sem2 sebelum nie...
UNIMAS!!!!! here i come!!!!! huhuhuhu... (semangat yg di buat2) agaggagaga.. hopefully nanti kat airport sumenyer berjalan lancar.. scared wit H1N1....


*bling-bling*= first time post panjag2 nie...
*bling-bling*= hepy besday ayie!!!! da tua da!!! hahahahha

sekian.... FUHHHHH... penat.. hahahahha....

6 pengunjung istana:

LeMaNtO said...

hu3..oiyt3...
tengs sbb jd polower...

aNis ™ said...

hehehe.. sesame juga kat cek lemanto sbb jd polower kiter.. hehehehe

NOOR FATIN said...

abil!!!! nak tau x...aku td tepon tati..dia ckp aku dftar pg isnin...jdnya aku xpyh dtg ari ahad..yahoo!!!!! aku dpt tgk mentor..lalala~ jgn jeles...

byknye sbjek ko...takot aku..ngeh3

ko pon bukan nak antr durian kat umah aku.hahah~~~

ati2 balik sana.nak ole2..=p

kertasgraf said...

jusco salak selatan??? jusco cheras selatan la cik abil oi... adoiyaii~~

CIK para said...

jj seremban 2~

aNis ™ said...

hahahaha.. sengal... salah type la daddy...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...