Get your own Digital Clock

Saturday, May 12, 2012

BUANG

Untuk saat ini, aku rasa sangat down. Tahu tak perasaan bila kau rasa nak buang semua yang ada dalam hidup kau? 

Buat sementara, aku mahu menyepi. cukup sekadar ada keluarga di sisi.

Untuk teman, 
maafkan aku. Aku perlu masa untuk bangkit. 

Untuk kekasih, 
terima kasih untuk segalanya. 

Bila aku sudah gagah, aku rasa sudah tenang, aku akan kembali..

Mohon doa dari semua..

Terima kasih






















MyEm0.Com

1 pengunjung istana:

Noor Fatin said...

sahabatku.. kuatkan semangat.. usaha untuk bangkitt. kau tidak keseorangan.. kau masih ada keluarga, aku dan kawan2 yg lain.. jangan pernah rasa diri keseorangan..

nanti dah ok sikit,, msj aku k.. luahkan pada aku. aku bersedia untuk dengar sebagaimana ko sentiasa berada dgn aku masa aku tgh down.

kuatkan semangat sygg. ni dugaan dari Allah..

love you

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...