Get your own Digital Clock

Wednesday, October 5, 2011

QUICK UPDATE



ALOHA~

agak lama jugak la kan x mengupdate blog ni.. almaklumla..sibuk dengan kerja...Alhamdulillah..masuk bulan ni, dah bulan ketiga gaji aku.. syukur..seronok..kerja x jauh dengan rumah, byk duit save..bila duit save, boleh extra belanja...nak belanja family pon senang..=)

pejam celik, tak lama lagi konvo aku bakal berlangsung..2 weeks to go..excitednye x terkira walaupun agak rasa terkilan jugak sebab tiket flight mahal sgt... demi konvo, aku relakan..hahhaa...


itu je la kot yg nak di share buat sementara.. kalau ikutkan, byk..BANYAK sgt!!! tp, xtau nak mula cemana..

oh, bdw, my ex wedding will be on this weekend... so, aku dengan tak kesahnye, mendoakan yang baik-baik la utk dia.. cuma satu aku pesan..KAU DATANG AKU X JEMPUT..KAU PERGI AKU TAK SURUH..SO, AKU TAK HARAP KAU DTG LAGI GANGGU KETENTERAMAN AKU..


aku bahagia sekarang..BAHAGIA sgt!!! aku ada org2 yg betul-betul sayang aku dengan ikhlas ada kat sisi aku..

ok.. got to go..tada~ adios amigos!! BONNE NUIT!!! =)



MyEm0.Com

0 pengunjung istana:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...