Get your own Digital Clock

Thursday, May 7, 2009

tagged ke-2...


nie dari dee n gurlzz.. ku jawab sekali yew.....


----------------------------------------------------------------------------------

1) Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?
nama blog ku, name ku sendiri... aNis

2)Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
http://santubongcarjunkgurl89.blogspot.com
name nie sempena aku yg kat sarawak + umah ku kat kajang + jantina ku + tahun ku lahir....

3)Apakah method penulisan dalam blog anda?
Method?? apakah??? same macam mentos ker?? hehe... xde gune method paper la... tulis saja... opp... taip saje...

4)Pernah terasa nak hapuskan blog anda?
tidak!!

5)Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang TAG anda ini?
suke view blog dee sbb lagu kat c2.. hehe.. gurlzz plak, bru td view blog kamu... hehe... semua best!!

6)Senaraikan orang yang akan anda TAG
mereka2 yg membaca blog ku... jawab!! x jawab siap!! kena makan ngan rimau!! haha






6 pengunjung istana:

Dee said...

huhu, tahniah2..
dpt jawap tagged aku ngan jayanya... ehe...

bpe byk ko gabung kan daa...
santubong-kajang-gurl-1989 (4 in 1)
ske ke ngan lagu kat blog aku... huhu... thanks...

eh, tu rimau yg aku amek kat zoo negara mlm tuu... brani ko amek... die ngap ko baru tau... huhu...

aBIL said...

xde nyer. rimau nie aku nyer... dia x ngap aku... dia ngap ko jer dee.. haha

Noor Fatin said...

aku dah wat tagged ni
so rimau ko xkn ngap aku kan?? lalalala

aBIL said...

tp kan td paten, rimau ku bisik dia ckp dia tgok ko mcm sedap jer.. ekekke

Dee said...

huh???
aku nyer rimau da kne sumpah jadik batu kat zoo negara tuu...
waaaa........

aBIL said...

padan muke ko!! haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...