Get your own Digital Clock

Thursday, April 30, 2009

tagged 1 aku...

nie Dari pak cik DEE...
HEHE...

----------------------------------------------------------
Soalan utk memanaskan badan dulu..
----------------------------------------------------------

1. Anda lebih suka karipap sardin atau karipap kentang?
saya suka karipap sardin..sebb?? sbb saya suka la... hehe

2. Anda lebih suka air kelapa atau air tebu?
sangat suka air kelapa.. dalam sehari, klo kat umah, sampai 3 biji leh abes.. pastu, perot pown wat la hal.. hehe

3. Apakah pandangan anda mengenai isu jerawat tumbuh selepas makan kacang?
mcm betol.. so, aku x suke sgt makan kacang....hehe

4. Anda plg tertarik dgn lelaki/perempuan yg macamne?
yang memahami diriku....

5. Apakah perkara wajib yang anda buat sebelum tidur?
mesti la bace doa.. hehe.. n yg pling penting, mesti g toilet dulu..

----------------------------------------------------------
Soalan yg memerlukan anda berfikir dgn mendalam
----------------------------------------------------------

1.Andaikan ada org mghina keluarga anda.Apakah yg akan anda buat?
di sebbkan aku nie sorang yg baran, sapew nak rase penampar ngan penyepak aku, silakan....

2. Adakah anda akan tolong kwn anda yg dlm kesusahan walaupun dia pernah khianati anda?
xtaw r.. sorry to say... sekali aku di khianati, org tu aku da x pandang da....

3. Adakah anda akan pilih org yg anda cintai atau org yg anda sayangi sbgai pasangan hidup anda
xtaw... pasangan hidupku adalah jodoh yg telah di tentukan.. tunggu dan lihat je r..

4. Apakah yg buat anda bersemangat utk hidup smpai skrg?
amanah... yang paling penting janji pada mama ku.. mama... kecekalan dan ketabahan mama wat aku harus bersemangat utk hidup...

5. Andaikan masa dapat diputar balik,apakah yg ingin anda betulkan?
hmmm...xtaw r... yg pasti, hidup mesti di teruskan...

6. Adakah anda akan give up jika perkara yg anda lakukan asyik gagal?
memg frust... pastu usaha la lg... tp, klo x berjaya gak, hadapi kenyataan la...

7. Andaikan anda menghidap penyakit berjangkit,adakah anda masih akan berkawan dgn dia?
tamo jawab... sbb takot r... hmm.. da klo aku sakit... sapew yg nak dekat ngan aku???

8. Sesetengah org mengatakan budak-budak amatlah menyusahkan.Apa pandangan anda?
x taw la.. diorg bukan taw masalah org dewasa... so, biar la mereka bahagia...

mangsa seterusnya adalah :

my follower plesz... hehe

8 pengunjung istana:

Dee said...

huhu... da jawap daa tagged aku..
tahniah2...

err.. panas baran rupenye..
tet, kantoi kat situ.. huhu....

aNis ™ said...

ye r.. mcm xde keje kan.. so, aku jwb la tagged ko nie...

hehe.. xpew.. inilah aku.. mmg baran pown....
ekekeke...

Dee said...

huhu...
ade lagi tagged yg ko kne jawap..
ehe, cpat2 jawap...
ckp ko gajin kan.. ehe...

aNis ™ said...

ye r.. aku tgah wajin nie.. meh aku jwb...

Dee said...

jab heh, nnti aku amek tagged kat bal, fatin ngan masz, aku bagi kat ko... huhu....
rajin sngt heh.... huhu....

aNis ™ said...

ok. aku tunggu.. tp, jika ade tagged, tu bgtaw r yew... kdg2 x perasan r ko mengetagged ku... hehe..

aku mmg tgah wajin.. tp mls study...

ade pro and cont nyer... hehe

Dee said...

huhu... aku jerit jee kat snie.. hehe...
ade pro ker??? ermmm.....

aNis ™ said...

ok.. aku nak dgr... kot2 leh dgr ko menjerit... wahahahha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...