Get your own Digital Clock

Sunday, February 22, 2009

ingin melupakanmu....

aku ingin melupakanmu....
YA ALLAH....
bantulah aku melupakan insan ini...
kenangan bersama terlalu sukar utk ku lupakan...
biarlah dia pergi jaoh dari hidupku...
Kau berikanlah ketenangan dalam hidupku bagi ku bisa meneruskan kehidupanku dan meneruskan pelajaranku dengan tekun....
n coretan nie ku tujukan khas buatmu sayangku...
kau hadir memberi sinar bahagia dalam hatiku...
tp kau juge yg telah membawa luka pedih yg teramat sakit utk ku ubati...
080808 akan sentisa ku ingat dalam diary hatiku...
tarikh kite berdua...
aku ingin membencimu..
tp semakin ku ingin membencimu, semakin kuat rinduku padamu...
ape yg bisa aku lakukan??????
hanya pada ILLAHI ku bersujud agar kesedihan dan kesakitan ini dapat di ubati....
mungkin ku bisa menipu sahabat2ku tentang perasaan ku kini...
tp, ku x bisa menipu diri ku sendiri...
sesungguhnya, ku teramat rindukan kehadiranmu...
kau undang air mata ku mengalir tanpa ku sedari...
aku ingin melepaskanmu....
aku ingin menyayangi org yg lebih menyayangiku...
kepada si dia yg menanti diriku, ku cube utk bukakkan pintu hatiku utkmu...
tp, aku perlukan waktu....
semoga dengan kehadiranmu, luka ini bisa sembuh dan diriku bisa menjadi seceria diriku yang dulu.....






0 pengunjung istana:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...