Get your own Digital Clock

Wednesday, August 24, 2011

WANITA SEPERTI AKU

Memang tak ada wanita seperti aku
Tapi yang lebih baik banyak

Memang tak ada wanita sehebat aku
Tapi yang lebih hebat banyak

Maka tak perlu kau susah hati
Banyak wanita yang bisa kau pilih
Untuk kau jadikan sandaran hati

Memang tak ada wanita seseksi aku
Tapi yang lebih seksi banyak

Memang tak ada wanita secantik aku
Tapi yang lebih cantik banyak

Maka tak perlu sedu sedan itu
Jangan sampai kau rendahkan dirimu
Memaksa aku menjadi pacarmu

Oo sayang sayang
Jangan kau marah sebab ku tolak
Ku tahu kau kacak
Ku percaya kau baik
Ku yakin pasti ada
Wanita yang tertarik

Oh sayang
Jangan kau dendam sebab ku enggan

Bercinta aku mahu
Tapi tidak denganmu
Ku sudah ada satu
Kekasih yang menunggu

Ceritanya aku sedang belajar setia
Makanya dari itu kamu jangan memaksa
Kerna aku memang tak suka mendua












MyEm0.Com

0 pengunjung istana:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...