Get your own Digital Clock

Friday, February 11, 2011

BANYAK cerita pulak KAU!!

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA.....

ehem..ehem... *eh batuk-batuk lak*

banyak cerita!! banyak cerita!!! banyak cerita betul yang dah aku terlepas!!! huuu~ rasa macam x best je hidup ni...*tipu je kot..xde la sampai x best lak*.. ok la.. bagi yang tak tahu, atau dah tahu, ekceli aku dah dekat 6 bulan tak balik rumah.. lama tu bagi anak cengeng macam aku..


*sumber dari pak cik google*

selalu tiap kali call mama je, ada je benda baru kat rumah yang buat aku rasa *WOAHHH!! TAK SABAR NYE NAK BALIK!!* macam tu la..korang pernah rasa tak macam aku rasa? mesti pernah kan..tolong la angguk kepala tanda setuju.. MyEm0.Com

untuk tahun ni je, aku dah ketinggalan untuk tengok adik bujang tunggul *tunggal* kat rumah masuk tingkatan satu.. rasa macam satu kerugian jugak la.. adik aku paling nakal..kuat buli.. selalu buat kakak-kakak dia yang cengeng macam aku ni menangis.. serius nak tengok.. selalu aku call mama, mesti aku tanya, macammane azeem kat sekolah..ok ke tak....ada stail tak dia..baju sekolah sapa gosokkan.. ade menyemart-nyemart dengan gel rambut ke tak budak tu.. hahahaha..banyak lagi la.. ye la..selalu aku tengok adik kawan-kawan aku.. nak gak tengok adik sendiri kan.. lagi-lagi bila mama cerita, adik bujang tu dah pandai melaram dengan barang-barang gadjet which suppose wat aku terfikir.. wah!! adik aku dah jadi mcm kawan-kawan lelaki aku yang gilakan gadjet.. *hahahaha...sambil gelak..abis la duit mama dan ayah aku layan budak tu sorang*..


belum campur aku terlepas cerita gossip-gossip adik-adik perempuan aku yang dua orang tu...yang memang aku agak, kalau aku balik, aku dengar diorang bergossip berdua, sah aku xtahu hujung pangkal..wuu~ syahdu tu sebab ketinggalan banyak benda... *sedih kan*MyEm0.Com


tu tak campur lagi dengan cerita mama yang beli barang baru, itu, ini, dan ayah jugak yang menambah barang kat rumah..baru-baru ni plak, cerita terbaru, ayah beli tv baru..wah!! tiba-tiba aku jadi batak tahap keluar hutan mcm x pernah tgok tv..nak balik!! nak tengok tv baru..*hahahha..gedik lah kau..sebab tv pon nak kecoh*.. tadi lak call mama, dpt tahu, ayah beli camera baru!!! yeay.. dia cakap persediaan utk majlis konvo aku...*terharu terus* nampak sangat ayah aku dah tak sabar nak pergi grad anak sulung dia yang cengeng ni... aku berdoa pada Allah, semoga aku tak jadi anak yang kecewakan harapan mama dan ayah aku.. mesti belajar sungguh-sungguh..sem ni last!! aku bakal miliki ijazah aku tak lama lagi!!! YA!! AKU BOLEH!!MyEm0.Com


tu belum masuk cerita kucing beranak, kucing baru, sekolah adik-adik, kerja mama, cerita adik aku kat UMT, dan banyak lagi.. see... BANYAK CERITA KAN!! woahh!! ni yang tak dapat menahan sabar nak balik ni.. aku harap sangat aku akan dapat result yang lagi cemerlang..ye la..ni dah last sem.. kena cuba sehabis baik.. sekarang sangat sibuk..kadang-kadang sampai seminggu tak call mama..nnti mama akan call aku..dan tanya kenapa dah lama tak call.. jadi serba salah je.. bukan tak nak call..kadang-kadang aku bz..dan bila teringat nak call, time tu mesti dah waktu tido mama dan ayah aku..kejam lak rasa nak kacau diorg rehat...


semoga projek tahun akhir aku, dapat aku siapkan dengan lancarnya walaupun aku leh bet, KELANCARAN cuma 0.1% je.. serabut sangat ni..banyak masalah..ni pon dah bz nak prepare dengan mid exam dan ade 2 field tak lama lagi..huuu~ KEHIDUPAN SEBAGAI PELAJAR, mmg xde yang senang.. tapi, bergantung pada usaha diri kita sendiri untuk menyenangkan perjalanan yang rumit... harap berkat doa mama dan ayah, aku bakal bawa segulung ijazah hasil usaha aku, dan dptkan pekerjaan yang baik lepas tu.. aku nak bahagiakan mama, ayah dan adik-adik aku.. bagi aku, BAHAGIA MEREKA, ADALAH KEBAHAGIAAN AKU...


PEACE MyEm0.Com


MyEm0.Com

0 pengunjung istana:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...