Get your own Digital Clock

Monday, January 3, 2011

LELAKI DAN PEREMPUAN

*ehsan pak cik google*

mampu ke lelaki dan perempuan berdua..berkawan baik..tanpa ade terselit perasaan cinta? mampu ke dua-dua hanya sayang each other as a friends? atau, kalau ade rasa cinta terselit, mampu ke hipokritkan hati sesungguhnya cinta itu cuma sayang... tak lebih dari tu... MAMPU KE?

sejauh mana bertahan nye persahabatan tu kalau salah seorang dah jatuh cinta? sekuat mana hati untuk terima sesungguhnya perhubungan itu tak lebih dari dasar sahabat?


p/s: kalau jujur awk sayangkan saya lebih dari sorg kawan, bgtahu saya..jangan buat saya keliru dengan hati dan perasaan saya sendiri..saya dah tak cukup kuat...=(


MyEm0.Com

0 pengunjung istana:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...