Get your own Digital Clock

Wednesday, March 18, 2009

nothing can i say... i'm tired wit all this!!!


ku punya tahap kesabaran.. andai batas itu dah di langkaui, aku xkan dpt tahan lg... jgn igt diam tanda setuju.. jgn igt diamku tanda ku mgaku salahku.. tp sebenarnyer mls nak pjg2 kan cter... lanx ko la nak ckp pew pun... aku benci ko hipokrit!!! jgn ingat aku hadap sgt muka ko la.. mnyampah aku... cakap x serupe bikin!! blah r ko!! xyah nak menyemak2 lg dalam idop aku!! setakat ilang ko, aku d ramai lg kawan len...



hmmmm... kenapew yew?? rase pedih jer hati nie.. x sangke la leh jd mcm nie.. da xlarat la.. kalo tersenyum pown, sekejap jer... pas2 menanges lg... letih.. skarang memg asyik sensitif jer... xtaw la.. da nak tggalkan dunia nie xlame lg kew???

hmmm.. xtaw la pew yg aku cari sbnrnyer.. tp, makin ku cari, makin sakit jer...

hmmm.. lanx la.. pew sdah aku mgarot.. xpewla.. sebaik mgarot, bkan mencarot.. huhu...

0 pengunjung istana:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...